מה?

מה זה הבלוג הזה?

יוזמות לעידוד הקריאה? יש. יוזמות לעידוד השימוש בתחבורה ציבורית? יש. יוזמה לקידום הקריאה בתחבורה ציבורית? הנה, עכשיו יש! מה שאני רוצה לעשות זה לעודד אתכם לקרוא במרחב הציבורי המאתגר שהוא תחבורה ציבורית בישראל, אבל לא רק כדי לשכוח מהסביבה הכאוטית ורוויית העצבים, אלא להפך – כדי לקיים אתה קשר עמוק יותר, נעים יותר, הרמוני יותר. כל זה גם כדי להכניס את הספרות יותר ויותר למרחב הציבורי, בין שבאמצעים פיזיים כמו הפעולה הפשוטה של להעלות אתכם ספר לאוטובוס, ובין שבאמצעים רוחניים כמו לחשוב איך מה שאתם קוראים קשור לחיים האמתיים שלכם ומשפיע עליהם. מלבד זאת מדובר בבלוג ביקורות ספרות סטנדרטי למדי, רק עם טוויסט אורבני.

מי עזר לך להקים את הבלוג המהמם הזה?

מובן שלא הייתי יכולה לעשות את זה לבד. אני חייבת תודה ענקית לגיא חג'ג' מעונג שבת, שעזר בכל העניינים הטכניים החשובים, לעדי סברן על האירוח בשרת של משפחת הבלוגים סברניסטה ועל העלאת המורל באופן כללי, ולאיה ויג על הלוגו היפהפה ועל חברות והשראה ארוכות שנים.

איך אפשר להתעדכן בפוסטים חדשים?

אפשר לגלול לתחתית העמוד ושם להירשם לקבלת עדכון במייל על פוסטים חדשים בבלוג, ומומלץ גם לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של ספרים באוטובוסים בשביל עוד עדכונים, המלצות זריזות על יצירות ספרות שנגישות ברשת והפתעות אחרות.

איך אפשר ליצור איתך קשר?

רוצים להמליץ לי על הספר הבא שאקרא באוטובוס? לכתוב פוסט אורח? לקבל ממני שירותי עריכה ותרגום?

כתבו לי, אל: shirishapira בג'ימייל נקודה קום.

חשוב לציין שאני כבר לא מקבלת ספרים לביקורת, ופירטתי מדוע בפוסט נפרד.